poniedziałek, 11 marca 2013

Prolog cz.2- z perspektywy Nikoli.

Nikola

O Boże .. wszystko się wali. Jeszcze na początku tygodnia zapowiadało się tak znakomicie a teraz ?! Dzisiejszy dzień doprowadził mnie do szału ! Rano obudził mnie telefon ,po którym nie umiałam się pozbierać . Dowiedziałam się, iż jestem zwolniona z posady menadżera gdyż wielce Adam Małysz rezygnuje ze skoków narciarskich . Byłam tak załamana , że nawet pięciokrotny sygnał telefonu nie wywarł na mnie nawet spojrzenia . Nie miałam sił by odebrać . Rano to z pracą a po południu dowiedziałam się że , mój chłopak nie chce już ze mną być bo jestem nie atrakcyjna (hah), a najlepsze, że dowiedziałam się od jego kolegi , który przyszedł i bez przerwy mówił mi co sądzi o mnie Adrian ... co dalej ? Co chwilę zadaje sobie to pytanie .

Jako 24 letnia ,,kobieta,, zostałam bez osoby , która mnie wspiera czyli chłopaka oraz bez pracy . Jak mam żyć .? Wieczorem podniosłam się z łóżka. Półżywa włączyłam laptopa i przeszukiwałam ogłoszenia na temat pracy . Gdy po kilku godzinach załamana chciałam wyłączyć komputer , stwierdziłam, że dla lepszego o 1% humoru wbiję na ciacha.net chyba każdy zna tę stronkę ... Pod jednym zdjęciem znalazłam opis - ,, Siatkarz JW szuka menadżera , czy chcę stać się sławniejszy ,, .? Od razu miałam nadzieję , że mogę być jego menadżerką. Lecz po krótkich przemyśleniach stwierdziłam : jest to siatkarz wysokiej klasy niewiadomo czy zaakceptuję taką osobę jaką jestem ja a po drugie czy to nie jest plotka. ? JEDNAK NIE. pod zdjęciem był również e-mail na który przysyłało się zgłoszenia . Pierwszy raz w tym dniu czułam się lepiej . No ale teraz to jestem już zmęczona ... Napisze do nich jutro , a ogółem mam na to jeszcze dwa tygodnie. Czasu jak marasu , mam nadzieję że tym razem los obróci się w moją stronę .

< Lecz dalej jestem niepewna.. czy to dzieję się naprawdę , no ta sytuacja z Adrianem , moim ,,byłym,, no z pracą i z tą ofertą . Może prawda może nie . Jednak czasem sport może uradować lub podnieść na duchu !>





___________________________________________________________
No siemka , no to zaczynamy współprace my piszemy w czytacie .. Idziecie na taki układ .? Jutro druga część ... napisana czeka na opublikowanie ;3
A tak ogółem co myślicie o tej .?? Pozdrawiam, Tynka. :)

1 komentarz:

  1. Dość zaskakujące i ciekawe, który to szuka menadżera poprzez taki portal :D ,haha :D. Dobre! :)

    OdpowiedzUsuń