poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Rozdział 8



Nikola

  Wchodzę do domu , i na kanapie widzę Kamile.                                                
-Czekałaś na mnie cały czas .? - zapytałam ze zdziwieniem 

-A co miałam przegapić taką okazję , przecież dobrze wiesz gdzie byłaś . Ale teraz siadaj i opowiadaj - z wielką energią wręcz krzyczała 

-Spokojnie , spokojnie. Daj mi się rozebrać ! - Ze śmiechem odpowiedziałam na jej wołanie

 - Oj , dobra dobra . Czekam , aż się rozbierzesz .- Z zniecierpliwieniem powiedziała

 -Już do ciebie idę .! -Zawołałam z kuchni biorąc szklanki z herbatą i lody

- I co i co opowiadaj !!! - Krzyczała mi do ucha z bananem na twarzy-Już , jak weszłam do kawiarni on już siedział przy stole czekając na mnie ...  Na początku wiesz... Przywitanie i tak dalej . Ale powiem ci że jest jeszcze bardziej przystojny w realu niż na zdjęciach . uff .Ha

ha - Przerwała mi

 -Musze go kiedyś zobaczyć ..-Nie przerywaj mi , słuchaj dalej . Potem dokładnie tak jak na próbach , co mogę o sobie powiedzieć i tak dalej, Więc ja no że mam tyle lat , że pracowałam z Małyszem . I że jestem bardzo zainteresowana tą pracą. A on na to

 -Co, mów co, mów co - znów mi przerwała 

 -No Kama nie zachowuj się jak hotka , ja cię tylko błagam. On na to , że widziałby mnie na posadzie jego menadżerki i w ogóle . że od razu wiedział że uda mu się znaleźć właśnie takiego kogoś jak ja itd. Jeju powiedział, że zadzwoni jutrrrrrrr....

 -Ma twój numer telefonu .?????? -Z niedowierzaniem kolejne wbicie się w mój monolog

 - Serio , na prawdę .? Jesteś chyba bardziej podekscytowana niż ja . TAK ma mój numer i powiedział , że na pewno go nie zmarnuje Hahahahah- powiedziałam pewna siebie .. 

-Dobra to ja spadam , zadzwoń jak się coś dowiesz . Musze lecieć bo siedzę u ciebie od rana . Papapap , buziaki do jutra - mówiła stojąc u progu drzwi             

No i mam to za sobą . W końcu . Szczerze bardzooo ładny Jest Michał. Tak kazał mi do siebie mówić . Jesteśmy na TY . Hahaha.  Czuję się tak lekko . pffffff. Zobaczymy co czas przyniesie oby coś dobrego . Idę na miasto za jakieś ostatnie grosze kupie jakieś fajne spodnie albo coś w tym stylu . Musze jakoś wyglądać . Nie jak jakaś wiedźma. Heheh. No to znów pilnuje telefonu . Jutro dostane kasę na nowego laptopa. Ale już nie czuję takiej potrzeby korzystania z niego da się przeżyć . !Pozdrawiam wszystkich komputeroholików!

______________________________________________

No Nikoli rozmowa się powiodła . OBY TAK DALEJ.  Nie miała aż takiego stresu dlatego nie wypadła tak źle . A najciekawsze jest to , że Michał wpadł jej w oko ciekawe co on o niej myśli ;D Czekajcie na kolejny .
Tynka - NIkola powróciła i pisze sama . Maniek pisze też sam . POZDRAWIAM . ;]
,,Szanuj to, co masz,
życie to jest Twoja szansa, Ty wykorzystaj ten czas!,,

3 komentarze:

  1. Hej, po długiej przerwie pojawił się nowy rozdział na How to be a Heartbreaker. Jeżeli nadal jesteś zainteresowana, zapraszam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie piszesz! Zakochałam się w Twoim blogu! *.* serdecznie zapraszam do siebie na: http://fcb-en-mi-corazon.blogspot.com/ pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nikola zadowolona i szczęśliwa, ale zachowanie Kamili może przerażać :p
    Serdecznie zapraszam na nowy rozdział na: http://walcz-o-mnie.blogspot.com/
    a także na: http://sparkle-in-the-eyes.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń